2009 m. rugsėjo 19 d., šeštadienis

Internetas gydo

Kažkas mane čia uždėjo atkęsti interneto nesklandumus. Taip aš ir tebelaikau užblokavęs šitą baudą ties riba kur baigiasi "gerai" ir prasideda "blogai". Sveikti labai paprasta - kuo daugiau ir tiksliau nuveikiu be klaidų ir pagrįsta motyvacija tuo geriau. Taigi toks darbas tik dirbti pagal sutartį esu nepajėgus - geriausiu atveju atlieku savininko pareigas. Reikalingas "gulsčiukas" - t. y. pastoviai gulinėti nuo nuolat užeinamo pervargimo ir nedamiegojimo. Laiko apstu, bet trumpos aktyvumo valandėlės reikalauja ilgo atsigavinėjimo. Kompiuteris išsiurbia kaip mėsmalė (kažkas nufilmavo tokį "narušį") ir po truputį atrajoja komponuodamas mano sveikatos detales. Tikiuosi gal surinks tobuliau. Iškyla ir kapų klausimas, bet dabar man atrodo, kad šiame pasaulyje dar turiu ką veikti ir netgi esu reikalingas. Vis gi beveik kasdien tenka pasijusti mirštančiu ir reanimuojamu - didesne ar mažesne dalimi. Tad aukštosios smegenų funkcijos vegetuoja - sako kuo daugiau žinosiu tuo greičiau pasensiu. Dirba tik juslės ir gana aktyviai netgi iki fantastinių jautrumo aukštumų. Didžiausia smūgį sudavė "tinitas" - kažkoks uždegiminis nervų procesas linkęs plisti nuo ausies. Kažkos balselis įkyriai cypia ir pro šią uždangą kartais pasigirsta koks pranešimas - kaip bandomajam triušiui. Tiesiog tai įkyri užmiršėlių kompanija, kuri neužmiršo vieno (t. y. manęs) užsiblokuoti savo atminties reanimacijai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą