2011 m. rugpjūčio 27 d., šeštadienis

Nesupratingųjų prisidirbimas

Anksti ryte dar beveik naktį mane prižadino gailus katytės kniaukimas. Ir supratau, kad todėl blogai pailsėjau kaip reikiant neišsimiegojau. Ir ko gero tai ne pirma mano tokia naktis – aš ir anksčiau girdėdavau darant juos tą draudžiamą jos sudorojimo procedūrą – tas gailus jos miaukimas pasibaigia kažkokiu klaikiu cypimu nuo skausmo ir nenormaliais pojūčiais mano organizme. Tada dar nesupratau atliekant juos kažkokią klaikią egzekuciją – pagal juos tai turėtų pagerinti miegą. Tik tie nusigėrę keistuoliai prisigalvoja tokių kvailysčių – tos katytės akivaizdžiai reikia pagailėti, bet jie užglušę jos kaip reikiant negirdi ir nesupranta, kad daro žiaurybę, kuri yra neleistina ir negalima. Ir toks jų veiksmas parodo kaip aš su jais kamuojuosi – kažkoks pas juos triukšmaujantis angeliukas kukriniksė pastoviai jiems kartoja, kad manęs nekamuotu su pilavojimu – ir iš kur jie ištraukė tą supylinėjimą aštriais mechanizmų garsais. Šioje šitaip jų okupuotoje planetoje jie įsitaisė tokį nelaiminginį, nuo kurio aš dabar esu pastovus ligonis ir kaip reikės pasveikti darosi gan keblu surasti. Jų užglušimas toks, kad net paprasčiausias frazes jie išsiverčia klaidingai ir kaip alkoholikai tenkinasi kenksmingais dalykais nesuprasdami, kad nepataisomai gadina ekologiją.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą