2010 m. liepos 31 d., šeštadienis

Persekiojimas

Kaip triukšmas mane pasirinkęs išskirtiniu. Štai dabar sėdžiu prie kompiuterio ir jaučiu kaip kažkokie kaimynai savo mechanizmų keliamais garsais tiksliai atakuoja mano galvą - joje sufokusuotas jų taikinys. Ausis laikau užkimštas vata ir joje apsigyvenęs kažkoks gelbėtojas reguliuoja tą mano smegenų darkyklą. Gelbėtojo balselis atsirado po mano kairiosios pusės supylimo tais triukšmais - dabar visą laiką įkyriai cypia pagrinde kairiojoje ausyje - gydytojai pripažino, kad ši liga vadinasi tinitas - ausies nervo uždegimas. Ir kaip tie kaimynai sugebėjo organizuotis, kad visas orkestras jų mechanizmų ir kitokių garsų šaltinių tiksliai nusekina mano organizmo energetiką - jie tam labai prityrė. Turi jie dabar man siaubingo priklio sąskaita papildomas magaryčias ir įkyriai paniurna, kad aš atseit iš jų vagiu, kai vengiu nuo to kentėti. Maudosi jie mano kančių energijoje, kuria turėjusi reguliuoti tam skirta moteris, kaip pas kokį gėjų ir žiauriai krapšto mane iš šios vietos. Turi jie čia visokių pasiteisinimų, bet beveik visi jie neatlaiko kritikos, bet toks jau jų įtikėjimas - nežinau kokių jiems čia dar svertelių trūksta, tiems vampyrams tik duok, duok ir vis bus mažai. Po ilgų rijimo metų susipranta susilaikyti, bet palieka štai tokį energiją nuleidinėjantį kranelį. O gera meilės pozicija buvusi, kuria jie čia baigia nusekinti. Dabar tas viskas ištyriuje iki pabaigos rezultatų ir efemerai galutinai gal dar ką nors nuspręs - ar bus verta ją čia atstatinėti. Toks išvalgymas paprastai baigiasi "ufonautine evakuacija". Ir, sako, tai vis per kažkokį vieną kaimyną, pataikytą šiame rajone - viskas jam, o aš nematau nė dešimties procentų nuo manęs nusukamų gėrybių. Tenka vergiškai dirbti ir laukti - ar evakuos ar reabilituos. Tuo tarpu kaimynai smaginasi šiuo užimtuku, nesiteikdami nustatyti man jokio rimtesnio statuso. Iš tėvų likusios parodijos, sesuo jau senokai nuvaryta į kapus, dabar laukiu savo eilėje prie likimo sprendimų. Kas žino kaip pakryps šis damoklo kardas košmariškai grasinantis vos ne kiekbvieną parą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą