2010 m. liepos 20 d., antradienis

Apsivogimas

Vakar girdėjau pedofilinius garsus ir kaimynų pokalbyje vienas kitam pasakė - man jau aišku, kad tu čia apsivogi. Jau nuo pat ryto tas apsivogimas tęsiasi - išduoda sekso klausimą - pataikyta, kad čia užkliuvę. To daryti negalima, bet pas kaimynus didelis išalkis. Man už tai pašokinėjo širdis. "Eksperti " - kažkokia efemerė viską seka, nustato, kad tas klausimas jai būtų buvęs ir aš čia išdėstau jos nuomonę. Tie pažeidiminiai žmonės labai skuba ir daro tyčinius taisyklių pažeidimus. Dabar visi tie žmonės eina per niek - viso atvejo žuvimas. Didelis jautrumas ir jie čia dar supranta, kad daro ne savaiminį - nuo tokių pažeidimų jie užtyla. Niekas to sustabdyti nesiruošia ir jie smaginasi toliau. Man čia užeina liudesys - neturiu nei kam pranešti nei ką nors informuoti. Tas klausimas niekam, bent šiuo momentu nerūpi - gal "post faktu" kas nors pasidomės. Gali žūti visas tikras mano meilės klausimas ir nėra kam nuo to apsaugoti - šitą atvejį užėjo kažkokie sužvėrėję. Ir kažin ar čia jie labai kalti - sunku susilaikyti tokioje betvarkėje, kai tvyro kvailumas ir diletantizmas. Pas visus čia nuotykiai , tik aš kenčiu juos apmėkėdamas vos ne kraujo kaina. Man tą pažeidiminį nustatinėja kaip galėdami švelniau - liūdnos praradimų pamokos. Ar čia taip žiauriai juokaujama ar pasaulyje tai sisteminiai atvejai - sunku dabar pasakyti. Sako, pas mane čia prilindo tokių varžovų, bet suspėjusios efemerinės "eksperti" viską spėja registruoti ir aiškinti - nuo žiaurybių čia susiprantama susilaikti. Aš pats asmeniškai manau, kad geriau viso to nepatirti - akivaizdi netekties nuotaika ir klausimas - kam to reikia? Viskas būta paruošti tiksliai realizcijai - bet kažkas specialiai tai blokuoja.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą